Wikipedia

Resultats de la cerca

dijous, 4 de maig del 2017

EXCURSIÓ AL PARC DE LLEVANT

La darrera setmana del trimestre varem anar d'excursió al Parc de Llevant, varem caminar i conèixer les muntanyes de la Serra de Llevant.
 Varem fer algun joc de localitzar espècies.

  Varem pujar ben amunt.
 Caminar i caminar...
 Varem anar al campament dels soldats.

 En realitat no era un campament, era una presó de treballs forçats.



Aquí havíem vist una milana, que és com una àguila. Es va posar als pins.
Recordau el nom de la monitora que ens acompanyava?


14 comentaris:

  1. Hola som na Maria de 4ta m'enrecort se deia Lali

    ResponElimina
  2. Hola son en Lucas de 4a me va agradar molt la excursió i també me en récord de Lali i lo repetiría un altra vegada

    ResponElimina
  3. Hola som na Marina de 4ta la monitora es deia Lali.

    ResponElimina
  4. Hola soc en Juan
    Carles i meva gradt molt se activitat en nes parcde llevant com moltes ruines i an pasat molta calo

    ResponElimina
  5. Hola soc N'Albert de 4b el campament dels soldats va estar molt xulo i el parc de llevant va ser molt guapo

    ResponElimina
  6. Hola som en Noah i la excursió em va agradar molt sobretot les ruines del poblat

    ResponElimina
  7. Hola soc na Mariona de 4B,jo mo vaig passar molt be,si que men record de com se deia se deia Lali.

    ResponElimina
  8. Hola soc na Mara la monitora es deia Laia i va ser molt divertit.

    ResponElimina
  9. Hola soc en Fonsi i la monitora es deia Lali.

    ResponElimina
  10. Hola som en Gabriel jo no vaig poder venir per que estava a Madrid. Però si no me hauria agradat molt.

    ResponElimina
  11. Hola soc na Isabel me va agradar molt amb la monitora Laia de Llevant.

    ResponElimina
  12. Hola soc en HugoM de 4b me lo passat molt be

    ResponElimina
  13. Hola soc na Mia,la excursió em va agrada molt,la monitora se deia Lali.

    ResponElimina