Wikipedia

Resultats de la cerca

dijous, 24 de gener del 2019

RECOLLIDA DE FEMS AL BOSC DE L'ESCOLA

 Fa uns dies varem anar a fer una batuda per llevar fems del bosc.
 Varem trobar de tot: papers i cartrons, plàstics de tot tipus, llaunes i ferros...
 Varem omplir un parell de bosses grans de fems.
 També varem tornar a comprovar que estava ple d'excrements de ca per tot el camí.


 Un altre moment, es mestre va fer aquesta foto...sembla una fada!!! Una fada que ens mostra més fems que contamina s'Alzinar!!!

Vos agrada passejar pel bosc brut? 
Pensau que tot aquest fems afecta als animals del bosc?
Creis que a les fades els agrada viure en boscos bruts?


33 comentaris:

  1. Hola Joan,soc na Maria.
    Ha jo no m'agrada passetgar pel bosc brut perque afecta el mediambient.

    I si pens que afecta els animals perque es el seu hogar.
    I No creec que ha les fades lis agradi viure ha el bosc brut perque es el seu hogar i ha jo no m'agradaria.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona reflexió Maria! El bosc és ca seva i a ningú li agrada tenir la casa bruta.

      Elimina
  2. Hola Joan ,soc na Julia .No m'agrda passetgar pel bosc brut .Pens que afecta molt al mediambient . Jo crec que a les fades no li agrada que el bosc estigui brut perque es el seu hogr i volen que estigui net .

    ResponElimina
  3. Juan soi Yo Francisco si LEA ACE DAÑO ALOS ANIMALES

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Francisco! Has de revisar millor el missatge antes de publicar-lo!!!

      Elimina
  4. Hola Joan som en Manu i no me agrada passetjar pel bosc brut i si afecta als animals i tambe a les fades

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Manu! A mí també m'agradaria que estàs més net!

      Elimina
  5. hola Joan soc en Marc i no m' agrada passetjar per el bosc brut jens de jens perque despres pot afectar ha els animals del bosc.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Marc! A mí tampoc m'agrada. Revisa millor abans de publicar!!!

      Elimina
  6. Hola Joan,soc n'Alba.
    A jo no m'agrada passetjar pel bosc brut,aixo clar que afecta als animals i segur que a les fades tampoc els hi agrada. Nomes dic que les persones es tenen que concienciar de sa basura i la brutor que tiram per tot el mon.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Alba! Has dit una paraula molt important, Concienciar.

      Elimina
  7. Hola Joan soc ne Carmen Mahindo.
    A jo no m'agradaria passetjar per el bosc brut.
    No crec que a ses fades lis agradi que hi hagi fems.

    ResponElimina
  8. Hola soy Carmen Heredia vargas a los animales le afecta como alas personas que lo ven.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Carmen! Es cert que és desagradable veure fems per tot!

      Elimina
  9. Hola soi Alex me parece una porqueria tirar basura al bosque i las cacas de perro no son tan malas para las plantas de deberia de aber carteles poniendo no tirar basura

    ResponElimina
  10. Hola juan soc na yanindara,a jo no magradaria que el bosc de s´alzinar estigues tan brut per eal animals i les fades

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Yanindara! A ningú no li agrada que estigui brut, però hi està. Has de revisar millor abans de publicar!

      Elimina
  11. Hola Joan soc n´Asier pssejar pel bosc brut no m´agrada,lo de les fades es mentida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Asier! No es agradable passejar per un lloc brut, i menys si és un paratje natural! Oh...tú penses que és mentida lo de ses fades? Estàs segur? Jo m'havia fet il.lusions que ho podien ser, i que es nostre alzinar era màgic. Ens hauries d'explicar com saps que és mentida, quina prova tens?

      Elimina
  12. Hola Joan soc en Mateu.A jo no m'agrada caminar pel bosc brut.
    Si la basura afecta als animals i tambe a les plantes del bosc.
    No a les fades no els agrada viure a boscos bruts aixo crec jo.

    ResponElimina
  13. Hola Joan soc Aya.
    a mi no m´agrada passejar pel el bosc brut.
    Si afecta molt els animals del bosc i es injust que la gent tiri la bruto en el bosc.
    Puyes claro que si no li agradaria les fades si yo no m´agradasi mira el bosc brut tanpoc les fades li agrasi .
    Lo just es que posem uns cartells per exemple no deixar els cans que no fallin merda pel bosc que els seus amos que reconin la merda dels cans

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Aya! Molt ben explicat, has estat molt clara. M'agrada la idea dels cartells, en podem fer! Pensa a revisar millor abans de publicar!

      Elimina
  14. Hola Juan soc Elena a jo no me agrada passetgar per el bosc brut perque esteim ambrutant el noste mediambient.


    Si ha nes animals no els hi agrada que el seu lloc estigi contaminat.


    No ha ses fades no els hi agrada gens que el seu lloc on viven estigui contaminat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Elena! Estic d'acord amb tú. Hauriem d'aconseguir que això no segueixi passant!

      Elimina
  15. Hola soc una fada, perque n'Asier no creu en noltros?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Oh! Hola fada! Quina il.lussió que entris al nostre bloc!
      Això que demanes ho hauria de contestar n'Asier.
      Ens sap greu que s'Alzinar no estigui prou cuidat, intentarem posar-hi remei.

      Elimina
  16. Hola!Sóc N'Hugo,a jo no m'agrada que el bosc estigui brut.Jo crec que les fades viuen en el bosc i no els agrada la brutor.Entre tots hauríen de mantenir net el nostre medi ambient.

    ResponElimina
  17. Wow!!! Bona reflexió Hugo!!! Estic d'acord amb tu.

    ResponElimina
  18. Hola Joan,soc na Leire.
    A jo no m'agrada caminar per el bosc trobant tot brut per enterra.
    I també contamina a les fades i als animals del bosc.

    ResponElimina